VELKOMMEN TIL DANMARKS MUUUHLIGVIS BILLIGSTE BØRNEUNIVERS! 
0item(s) Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

Søg
  • Fri fragt på alle ordrer
  • 5 stjerner på Trustpilot
  • 365 dages returret på alle varer
  • Prisgaranti og prismatch på alle produkter
  • Bytteret på alle varer

Product was successfully added to your shopping cart.

LEVERINGSMETODE, FRAGT OG LEVERINGSTID

Vi tilbyder altid fri fragt ved levering med omdeling til din arbejdsplads/firmaadresse: 

Vælger du at få leveret med PostNord direkte til en firmaadresse/din arbejdsplads får du ALTID FRI FRAGT - PostNord Parcel.

Du har mulighed for at få pakken leveret direkte til din arbejdsplads, så du slipper for turen til postboksen.

Du kan vælge firmaleveringen i bestillingsvinduet under ”Leveringsmetoder”.

Husk at notere firmanavn og -adressen i bestillingsvinduet under ”Leveringsadresse”.

 

Levering til pakkeboks:

Når du vælger at få din pakke leveret i en PostNord Pakkeboks tillægges der + 35 kr. i fragtudgift – PostNord MyPackCollect.

Når du vælger PostNord Pakkeboksen indtaster du dit postnummer, og så vil de nærmeste Pakkebokse komme frem som valgmuligheder. Herefter vælger du den Pakkeboks hvor du ønsker at afhente din pakke.

Husk at medbringe ID og afhentningsoplysninger når du skal afhente din pakke i Pakkeboksen.

 

Levering med omdeling til privatadresse:

Vælger du at få pakken leveret med PostNord direkte på din adresse tillægges der + 49 kr. i fragtudgift – PostNord MyPackHome

Hvis du er hjemme til at tage imod pakken og gerne vil have din pakke leveret med omdelingen kan du tilkøbe omdeling til privat i bestillingsvinduet under ”Leveringsmetode”.

 

Store varer sendes på paller: 

Det vil i enkelte tilfælde være nødvendigt at levere produkter på en palle, f.eks. ved enkelte store møbler.

I sådanne tilfælde skal der blot vælges levering til privatadressen under 'Leveringsmetoder' i bestillingsvinduet.

Prisen for palletransporten (fratrukket prisen til privatadressen) er inkluderet i prisen på varen.

 

Forsendelser til Grønland, Færøerne og udlandet: 

Vi leverer gerne varer til udlandet, men vi gør opmærksom på, at prisen vil svare til prisen, som fremgår som standardprisen for forsendelsen ved PostNord eller andet fragtfirma.

Ønsker du en forsendelser til Grønland, Færøerne eller udlandet, er du velkommen til at sende os en forespørgsel med præcisering af produkter, så vi kan finde den billigste pris.

Vi sidder klar til at hjælpe dig på mail@thecutecow.dk.

 

Afhentning af pakker hos TheCuteCow.dk: 

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at afhente varer på adressen.

Men kunne dette være den bedste løsning for dig, er du velkommen til at spørge om muligheden på mail@thecutecow.dk, så kan det være, at vi kan finde en løsning.

 

Tracking af din pakke: 

Du vil efter vi har afsendt din pakke modtage en mail med Track og Trace-oplysninger. Det gør det muligt for dig at spore din pakke.

Kommer din pakke ikke frem indenfor et par dage er du meget velkommen til at kontakte os, og så skal vi hjælpe dig.

Modtager du ikke en mail fra os med tracking-oplysninger kan mailen evt. være havnet i dit spamfilter.

 

Leveringstid på lagervarer: 

Vi gør alt for at kunne levere alle lagervarer indenfor 1-3 hverdage.

Hvis du bestiller hverdage inden kl. 14 vil vi så vidt muligt afsende din ordre samme dag.

 

Leveringstid på bestillingsvarer: 

Vi bestræber os på, at alle bestillingsvarer leveres indenfor 4-7 hverdage medmindre andet er oplyst. Vi skal og gøre opmærksom på, at enkelte leverandørers leveringstider kan variere.

Vi vil vende retur til dig med en leveringsdato hurtigst muligt, hvis vi ikke kan overholde de oplyste leveringstider.

 

Transportskader:

Vi afsender altid pakker forsvarligt indpakket, men det sker desværre, at pakkerne kan være beskadiget ved modtagelsen.

Du skal huske, at du med din underskrift kvitterer for, at varen er modtaget uden synlige transportskader.

Såfremt emballagen er skadet/brudt, skal dette noteres på fragtbrevet, og du skal undersøge, om varen har lidt skade.

Vi anbefaler, at du nægter modtagelse, hvis du med det samme kan se, at varen har taget uoprettelig skade under transporten.

Herefter skal du straks give os besked på afvisningen, da vi skal have kontakt til fragtfirmaet. Herefter sender vi dig omkostningsfrit og hurtigst muligt en ny vare, så den defekte kan returneres.

Såfremt, at det ikke er muligt at vurdere om varen har taget skade, så skal vi bede dig om, at få noteret på fragtbrevet, at der er sket skade på pakken.

Har du alligevel taget imod en pakke, som har taget skade under transporten skal du indenfor 4 hverdage fra modtagelsen sende os en udfyldt reklamationsformular, da dette er fristen hos vores transportfirmaet, hvis vi skal have mulighed for indsigelser.

Bemærk, at du har ansvaret, hvis du har modtaget en skadet pakke. Vi vil dog forsøge at hjælpe dig i en sag mod transportfirmaet. 

Vi skal bede dig gemme al emballage indtil vi har aftalt nærmere. Nogle fragtselskaber vil nemlig gerne kunne se beviser for emballagens skade.

Det er også vigtigt, at vi ved en reklamation kan få varen retur i sin originale emballage.

 

Uafhentede pakker/tilbagebragte pakker:

Det er som hovedregel sådan, at uafhentede pakker returneres til os efter 14 dage. Det er derfor vigtigt, at du afhenter din pakke indenfor de 14 dage.

Ønsker du at fortryde dit køb er det vigtigt at give os besked på det.

Hvis vi får pakken retur uden afhentning og uden information omkring fortrydelse af købet vil vi fratrække 25 kr. i ekspeditions- og håndteringsgebyr, når vi skal tilbageføre pengene for varen.

I tilfælde, hvor der er betalt for fragt vil denne udgift ikke blive refunderet, hvis du ikke ønsker varen alligevel.