VELKOMMEN TIL DANMARKS MUUUHLIGVIS BILLIGSTE BØRNEUNIVERS! 
0item(s) Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

Søg
  • Fri fragt på alle ordrer
  • 5 stjerner på Trustpilot
  • 365 dages returret på alle varer
  • Prisgaranti og prismatch på alle produkter
  • Bytteret på alle varer

Product was successfully added to your shopping cart.

MIN ORDRE / MIN BESTILLING

SPØRGSMÅL OG SVAR OMKRING DIN ORDRE / DIN BESTILLING

HER FINDER DU EN SAMLING AF DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL OMKRING ORDRER OG BESTILLINGER.

FINDER DU IKKE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL ELLER HAR DU BEHOV FOR MERE VEJLEDNING, ER DU ALTID VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE OS.
DU KAN KONTAKTE OS PÅ TLF. 2335 1338 ELLER MAIL@THECUTECOW.DK.

 

Min ordrebekræftelse:

Q: Jeg har bestilt varer på jeres side, men jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse – har I modtaget min ordre?

A: Vi skulle gerne have din ordre i vores system, så snart du har fået fanen med gennemført ordre.

Har du ikke modtaget din ordre bedes du tjekke din spam-mappe eller uønsket post, da mails indimellem lander der.

Kan du stadig ikke finde en ordrebekræftelse bedes du kontakte os hurtigst muligt, da dine kontaktoplysninger så evt. kan være forkerte.

 

Leveringstid på lagervarer: 

Q: Jeg har bestilt lagervarer inden kl. 13 på hverdage, hvornår kan jeg forvente at modtage varerne?

A: Hvis du har bestilt lagervarer vil din ordre som udgangspunkt blive afsendt samme dag. Bemærk, at leveringstiden til ikke-brofaste øer må påregnes en ekstra dag.

 

Leveringstid på bestillingsvarer: 

Q: Jeg har bestillingsvarer på min ordre – hvornår bliver de leveret?

A: Bestillingsvarer har en FORVENTET leveringstid oplyst. Den forventede leveringstid vil også være noteret på din ordrebekræftelse.

Vi gør opmærksom på, at leveringstiden kan variere fra den oplyste leveringstid, da vi er afhængige af leverandørens leveringsdygtighed.  

Når du har bestillingsvarer på din ordre vil vi hurtigst muligt bestille disse ved leverandøren. Vi forventer oftest, at du kan have varerne indenfor 4-7 hverdage.

Er det ikke tilfældet, vil vi hurtigt muligt vende retur med en opdateret leveringsdato. Bemærk, at denne opdatering kan komme efter de 4-7 hverdage er gået.

Har du spørgsmål til din bestilling er du velkommen til at kontakt os for at høre nærmere.

  

Tracking af min pakke: 

Q: Hvor er min pakke?

A: Du kan altid spore din pakke efter at den er afsendt fra os. Når vi afsender pakken modtager du trackinginformation, som du kan tjekke her: 
PostNord Track & Trace

 

Ændring af min ordre inden afsendelse: 

Q: Kan jeg ændre noget på min ordre?

A: Det vil ikke altid være muligt at ændre noget på din ordre, når den først er sendt til pakning. Men kontakt os hurtigst muligt, og så vil vi se, om vi kan nå at stoppe eller ændre din ordre.

Bemærk dog, at det aldrig vil være muligt at tilføje produkter til din ordre, da vi ikke kan trække flere penge end du i første omgang har givet os tilladelse til.

 

Annullering af min ordre inden afsendelse: 

Q: Kan jeg annullere min ordre?

A: Det vil ikke altid være muligt at annullere ordren, når den først er sendt til pakning. Men kontakt os hurtigst muligt, og så vil vi se, om vi kan nå at stoppe din ordre.

 

Afhentning af pakke: 

Q: Kan jeg afhente min pakke hos TheCuteCow.dk?

A: Det er som udgangspunkt ikke muligt at afhente pakken, men kontakt os for at høre, om det skulle være muligt i dit tilfælde.

 

Betaling for min ordre: 

Q: Hvornår trækkes pengene for min ordre?

A: Vi trækker pengene når vi afsender din pakke. Vær opmærksom på, at nogle kortudbydere reserverer pengene på din konto indtil vi trækker dem. Det har vi ikke noget med at gøre.

 

 

FAQ

HER FINDER DU EN SAMLING AF DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL OMKRING HANDEL PÅ THECUTECOW.DK.

FINDER DU IKKE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL ELLER HAR DU BEHOV FOR MERE VEJLEDNING, ER DU ALTID VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE OS.
DU KAN KONTAKTE OS PÅ TLF. 2335 1338 ELLER MAIL@THECUTECOW.DK.

 

Se varen inden køb:

Q: Kan jeg komme og se produktet inden jeg køber det?

A: Det vil som udgangspunkt ikke være muligt at se varen inden du handler det.

Men du er velkommen til at kontakte os for en guide omkring produktet, og i enkelte tilfælde kan det muligvis lade sig gøre at se varen.

 

Brug af gavekort og rabatkoder:

Q: Jeg har fået et gavekort/en rabatkode til TheCuteCow – hvordan benytter jeg det?

A: Dit gavekort har en rabatkode, som du kan benytte i betalingsvinduet under ’Ordreoversigt’. Husk at trykke ’Anvend rabatkupon’.

Herefter fratrækkes beløbet, som gavekortet lyder på. Benytter du ikke hele beløbet kan du sagtens handle via koden igen en anden gang.

  

Mit gavekort eller min rabatkode virker ikke: 

Q: Hvad skal jeg gøre, hvis min rabatkode ikke virker?

A: Hvis din kode ikke virker, skal du være opmærksom på at,:

-      Rabatkoden muligvis ikke kan benyttes på i forvejen nedsatte varer, specifikke produktkategorier eller udover det oplyste tidsrum. 

-      Du ikke kan kombinere flere rabatkoder på samme køb og rabatkoder er personlige.

-      Du kan ikke benytte en kode mere end 1 gang medmindre der er tale om et gavekort.

-      Rabatkuponer kan ikke benyttes ved personlige tilbud, specialpriser og sættilbud.

-      Vi tillader os at annullere din ordre, hvis din rabatkupon er gået igennem til trods for ovenstående betingelser.

Du er altid velkommen til at kontakt os, hvis du stadig ikke kan få din kode til at virke. Du kan skrive til os på mail@thecutecow.dk eller kontakte os på tlf. 2335 1338.

Læs mere omkring brugen af gavekort og rabatkoder her

 

Gaveindpakning:

Q: Kan I pakke min gave ind for mig?

A: Vi har desværre ikke mulighed for at klare indpakning for dig.

 

Gave til anden modtager:

Q: Jeg skal købe varen og have leveret til en anden modtager. Kan det lade sig gøre?

A: Ja, du skal blot fravælge krydset i ’Levering til samme adresse’, så vil du få mulighed for at udfylde andre leveringsoplysninger.              

 

Transport af store pakker: 

Q: Jeg har bestilt en stor vare, bliver den leveret hjemme hos mig?

A: Ja, alle store pakker vil blive leveret på en palle, og de vil blive leveret hjemme hos dig. Der vil være flere oplysninger på selve varen, hvis den skal leveres på en palle.

Prisen på transporten er inkluderet i prisen på varen.  

 

Dellevering: 

Q: Er det muligt at få delleveret min ordre?

A: Det sjældent være muligt for os at dellevere en ordre, men kontakt os for at høre nærmere i netop dit tilfælde.

 

Fragt ved dellevering:

Q: Skal jeg betale fragten, hvis jeg får delleveret?

A: Nej. Hvis du kan få delleveret din ordre, skal vi nok betale fragten.

 

Fortrydelse / Returnering / Ombytning: 

Q: Jeg ønsker pengene retur for min vare / Jeg ønsker at fortryde mit køb:

A: Hvis du ønsker pengene retur for din vare, skal du selv betale fragten, når du skal sende varen retur til os.

Husk at vedlægge denne returformular.

Vi vil returnere dine penge, så snart vi har ekspederet din returforsendelse. Pengene føres retur til den konto, hvorfra der er handlet.

Find reglerne for returnering og gratis ombytning her

 

Returnering af penge:

Q: Hvornår får jeg mine penge retur for min returnering?

A: Når vi har modtaget din returpakke vil vi hurtigst muligt tilbageføre dine penge. Har du ikke modtaget pengene indenfor 14 dage efter, at pakken skulle være nået frem til os, er du meget velkommen til at kontakte os for at høre nærmere.

 

Sikkerhed ved betaling: 

Q: Er det sikkert for mig at benytte mit betalingskort hos TheCuteCow?

A: Ja. Det er helt sikkert at handle med betalingskort hos TheCuteCow. Betalingen foregår på en sikret side, og det er kun vores betalingssamarbejdspartner, som har adgang til oplysningerne.

Det betyder, at hverken TheCuteCOw eller uvedkommende har adgang til din oplysninger.

 

Handel udenfor Danmark:

Q: Jeg handler fra et ikke-EU-land og skal ikke betale dansk moms. Hvad gør jeg?

A: Der vil altid tillægges 25 % moms. Dette beløb vil vi tilbageføre når ordren er afsendt, og du har sendt dokumentation for din relation til ikke-EU-land.

Du skal dog selv stå for afregning af told, moms og øvrige udgifter i forbindelse med forsendelsen.