VELKOMMEN TIL DANMARKS MUUUHLIGVIS BILLIGSTE BØRNEUNIVERS! 
0item(s) Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

Søg
  • Fri fragt på alle ordrer
  • 5 stjerner på Trustpilot
  • 365 dages returret på alle varer
  • Prisgaranti og prismatch på alle produkter
  • Bytteret på alle varer

Product was successfully added to your shopping cart.

REKLAMATION

Du har 2 års reklamationsret på de produkter, som du handler på TheCuteCow.dk.

Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indtil 24 mdr. efter købet. Det er dog en forudsætning, at fejlen ikke er opstået efter din fejlagtige brug af produktet eller anden adfærd, som har skadet produktet.

Det er vigtigt, at du reklamerer indenfor rimelig tid efter at du har konstateret fejlen/manglen.

Skulle du have en reklamation skal vi bede dig udfylde nedenstående reklamationsformular, og så vil vi hjælpe dig hurtigst muligt.

Vi vil meget gerne, at du medsender billeder af skaden.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

I tilfælde, hvor der findes holdbarhedsdato på varen vil klagemuligheden være begrænset af holdbarhedsperioden.

 

Er der tale om en fragtskade?

Vi afsender altid vores varer forsvarligt indpakket, men skulle det mod forventning ske, at produktet er beskadiget ved modtagelse, bedes du informere os hurtigst muligt (indenfor 4 hverdage) – også via nedenstående formular.

Husk at medsende foto af emballagen, af pakkens fragtlabel samt foto af selve produktets skade.

Det er vigtigt, at du beholder både den yderste emballage, men også den originale emballage, da fragtselskabet evt. skal se det.

 

INDSEND DIN REKLAMATION HER:

Når du har indsendt nedenstående reklamationsformular vil vi vende retur til dig hurtigst muligt.

 

Reklamationsformular:

Navn: *

Telefonnummer: *

E-mail: *

Adresse: (Hvis du er flyttet i mellemtiden)  Postnummer: (Hvis du er flyttet i mellemtiden) By: (Hvis du er flyttet i mellemtiden)

 

Ordrenummer: *(Starter med #2000)      Varenummer på den vare, som reklamationen drejer sig om: *

Evt. serienummer:

 

Fejlbeskrivelse / skadebeskrivelse: *

 

Upload et billede af fejlen/skaden her:

 

Forslag til løsning:

-      Jeg ønsker det fejlbehæftet udskiftet

-      Jeg ønsker et afslag i prisen  (Anfør venligst kontonummer uden din beskrivelse, hvis pengene ikke skal/kan føres retur til det kort hvorpå der er handlet fra)

-      Jeg ønsker en anden løsning

 

 

SEND REKLAMATION